REBOUND

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

       REBOUND-ul sau mini trambulina este versiunea mai tânară a trambulinei olimpice. Dimensiunile sale permit folosirea ei în spaţii închise de persone de toate vârstele, cu constituţii corporale diferite. Beneficiile antrenamentului de acest tip depăşesc de departe metodele tradiţionale, răspunsul global al metabolismului fiind mult mai rapid. Rebound-ul permite realizarea unui tip de exerciţii prin care se obţine absenţa gravitaţiei în punctul cel mai înalt al săriturii şi creşterea forţei de gravitaţie în timpul fazei de aterizare.

       Beneficiile programelor de Rebound 

  • Antrenează toate celule corpului, nu îmbunătăţeşte doar tonusul muscular.
  • Nu stresează sistemul cardiovascular, însă creşte capacitatea de a arde grăsimi. Creşte echilibrul. Datorită stimulării gravireceptorilor de pe talpa piciorului şi de-a lungul lanţului kinetic, sistemul vestibular şi echilibrul sunt îmbunătăţite.
  • Creşte întoarcerea limfatică şi îmbunătăţeste sistemul imunitar. Sistemul limfatic circulă cu 120 ml/ora. Sărind pe o trambulină elastică viteza circulăţiei limfatice creşte până la 1800 ml/ora, asta şi pentru că pe un rebound reflexul plantar este stimulat.
  • Micşorează durata de refacere după lecţie. Durata de refacere post antrenament se reduce datorită îmbunătăţirii circulaţiei limfatice, iar acidul lactic este reabsorbit şi metobolizat mai rapid.
  • Impact redus/protejează articulaţiile. Potenţiază sistemul osos. Sistemul osos este un ţesut activ. Prin intermediul stimulării gravireceptorilor creşte calitatea mesei osoase. Astronauţii în absenţa gravitaţiei pierd densitate osoasă, iar cum folosirea unei trambulinei elastice creşte forţa care acţionează asupra corpului, densitatea osoasă creşte.
  • Activează cu 68% mai multe fibre musculare;
  • Ajută la combaterea celulitei;
  • Creează endorfine pentru o stare de bine. Săriturile stimulează producţia de endorfine şi de serotonină. Rebound-ul combate astfel depresia;
  • Creşte transportul de oxigen. Sărind pe o trambulină, creşte întoarcerea venoasă şi deci intregul debit al sistemului circulator;
  • Scade presiunea arterială în timpul antrenamentului;
  • Îmbunatăţeşte compoziţia corporală – raportul masă activă/masă grasă;
  • Îmbunătăţeşte capacitatea respiratorie;
  • Îmbunătăţeşte concentrarea datorită hiperoxigenării creierului;
  • Creşte numărul de mitocondrii din muşchi;
  • Reduce stress-ul şi îmbunătăţeşte calitatea somnului;
  • Scade numărul de trigiceride din sânge;
  • Creşte activitatea maduvei osoase, crescând şi producţia de hemoglobină;
  • Ajută la îmbunătăţirea digestei;
  • Îmbunătăţeşte raportul dintre coleterolul bun şi cel rău;
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Pe aceasi tema